eugenie.reismee.nl

Sydney! (weet even geen andere titel)

Beste lezer,

Op dit moment sta ik in de bibliotheek vlakbij het beroemde Opera House. Ik heb op deze plek 30 minuten gratis internet! Misschien dat ik later hetblog nog wat aanpas of uitbreid. De toegang naar m'n hotmail is namelijk geblokkeerd. Om 11:45 staat er een havencruise op het programma. Het weer is echt super! Alle verhalen over de sterke uv-straling in oz zijn niet overdreven. De zon brandt behoorlijk en heb me dus al een aantal keer vandaag in moeten smeren. Het voelt nu echt als vakantie.

Cool

Gisteren zijn we met een tourbusje naar de Blue Mountains gegaan. Hier heb ik foto's gemaakt van 'The Three Sisters' en de prachtige vergezichten. Op de terugweghebben we kangaroos en indy's gespot!Er stond alleen een hoog hek voor dus (om te zorgen dat dekangaroos niet de weg opgaan)dat voelde toch een beetje alsde dierentuinvoor mij.

Tongue out
Ik hoef me geen zorgen te maken de dieren vaker tegen te komen, want er zijn er zelfs teveel van. ' S avonds zijn we met de groep naar 'the Gaff' gegaan. Een typische Backpackersspot. Als je een drankje koopt krijg je er gratis eten bij! JOEPIE.. ook was de maaltijd nou niet bepaald ahum.
Undecided
Naja leuke avond gehad in ieder geval.

Binnenkort komen er weer foto's aan. Reacties, tips etc. zijn altijd welkom.

Write you soon.

Reacties

Reacties

Matthieu Bos

Lieve Eus,

Fijn dat je het zo goed maakt in Aussie. Het postadres dat je had toegestuurd heb ik opgezocht op Google-Earth, evenals de Blue Mountains. Ook de bibliotheek - Public Libary of New South Wales - heb ik kunnen vinden. Zo houd ik een beetje bij waar je zit, wel raar hoor dat je zo ver van ons vandaan bent. Heel veel plezier verder toegewenst, kijk uit naar je volgende verhaal.

Liefs,

Matthieu

Mams

Lieve Eugénie,
Wat heb je al veel meegemaakt in die 5 dagen dat je nu van huis bent. Fijn dat het goed gaat met je. Zo te lezen heb je nog geen tijd gehad om je te vervelen.
Matthieu en ik hebben inderdaad om Google Earth bekeken waar je zit, ook het backpackers kantoor gezien.
Heerlijk dat je geniet van dit avontuur, hier is alles goed. We bellen je gauw weer,
zorg goed voor jezelf en liefs van iedereen hier.
Mams

Pieter

Lieve Eugenie,
Je begint al aardig je draai te vinden, daar in dat verre Sydney. Wat ontzettend leuk om je zo te kunnen volgen; je bent daardoor toch wat dichterbij. Matthieu heeft je gangen via Google Earth nog wat verder kunnen nagaan. Geniet je van het welkomstprogramma? En van het zomerse weer? De voorspellingen zien er tenminste goed uit.
Je hotmail-account kun je vermoedelijk op de openbare computers van de bibliotheek niet raadplegen, omdat deze om veiligheidsredenen wordt geblokkeerd. Ik denk dat je naar een internetcafé zult moeten gaan om je E-mail te kunnen uitlezen. Ik wens je heel veel plezier met de surfles van morgen en zie reikhalzend uit naar je volgende bericht. Heel veel liefs van je vader.

Marijke

Lieve Eugénie,
Je bent nog geen week weg, en wat heb je al veel beleefd en gedaan! Ik heb inmmiddels ook je 2e bericht over Sydney gelezen en de foto's bekeken. Prachtig allemaal! Ik moet je bekennen, dat ik m'n email vaker bekijk dan normaal (ja zelfs op kantoor check ik mijn webmail) . Ben zo benieuwd of er weer bericht van je is. Ik heb bewondering voor je moed en durf om dit avontuur aan te gaan, en als ik dan zo je verhalen lees, dan voel ik dat je echt geniet.
Lieve meid, goede reis naar Brisbane, veel plezier, en tot gauw !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!