eugenie.reismee.nl

Nog meer Sydney!

Ha lieve luitjes!

Wat leuk om zoveel reacties te krijgen op m'n blog. Echt supergaaf en bedankt!

Ik zal verdergaan bij gisteren, waar ik gebleven was met m'n blog. We zijn tegen twaalf uur opgepikt door een ferry voor een havencruise. De boot bracht ons naar een van de 66(!) baaien in Sydney. Ik geloof dat wij bij Watson's Bay uitstapte. Onderweg voeren we ook langs de meest dure en luxe huizen van Sydney.Het is vooral de locatie die hetzo duur maaktIk heb hier ook het jacht van Russell Crowe en het voormalig huis van Tom Cruise en Nicole Kidman kunnen bewonderen. De prijs van deze huizen staan op ongeveer 45 miljoen dolllar.

In ieder geval.. we hebben daar lekker aan het strand gelegen. Ook nog het water in geweest. Brrr echt ijskoud kon er niet lang inblijven. Na een paar uur zijn we weer terug gegaan met de boot en afgezet in Darling Harbor. Hier nog een tijdje rondgekeken en toen teruggelopen naar het hostel. In de avond hebben we met z'n allen gegeten in de stamkroeg van de groepsleiders. Voor negen dolllar vijftig een vegetarische maaltijd gegeten. Dit was ook de afscheidsavond van de introductieweek.

Vandaag ben ik meegeweest met een surftour. Om kwart voor tien zijn we opgehaald door een busje en naar een strand op zo'n 45 minuten afstand van het hostel gebracht. Dit is de spot om te leren surfen. Eerst op het strand de 4 stappen geoefend om op de surfplank te komen. Toen het water in. Ja ik zag dus die golf aankomen en in een keer vergat ik die zogenaamde 4 stappen. Toch duurde het niet heel lang voordat ik m'n eerste vlucht maakte.

Laughing
Was echt supergaaf! Nu moeten we dus zelf maar zien waar we zin in hebben. Ik vind het wel lastig want er zijn zoveel leuke dingen te doen. M'n plannen veranderen nogal snel dus daar zal ik maar geen voorspellingen over doen. Ik denk erover om toch naar het noorden (richting Brisbane) te gaan omdat het weer daar nu lekker is. Het backpacken gaat nu echt beginnen!

No worries, be happy

Cool

Reacties

Reacties

Bettine

Hee Eugénie!

Leuk om al je verhalen te lezen! Lijkt me super gaaf allemaal.
Veel plezier nog:)

xBettine

Pieter

Lieve Eugénie,
Mooie foto's, enorme vergezichten, zeg! Ze doen wel een beetje aan Canada denken. Kon je daar ook nog wandelen? En heb je ook wild gezien?
Wat een bijzondere vegetatie! Je hebt, zo lijkt mij, een afwisselend kennismakingsprogramma achter de rug. Ik ben benieuwd wat je de komende dagen zult meemaken. Ga je met de bus richting Brisbane?
Heel veel plezier en liefs,
Pap

anne-christien

Heee Eugenie!

Wat gaaf allemaal zeg! Ik ben wel een beetje jaloers hoor:P
Terwijl wij hier in dit koude regenachtige landje zitten, zit jij in 26 graden in het prachtige australië!
Nou meis, héél veel plezier nog en ik ben benieuwd naar je volgende blog!

Liefs Anne-Christien

Mams

Lieve Eugénie,
Wat fijn dat we je zo goed kunnen volgen. De foto's zijn prachtig! Wat jammer voor de backpackers dat Sydney zo ontzettend duur is en dat het eten een beetje tegenvalt!
Een mooie busreis toegewenst en we kijken weer uit naar komende berichten.
Heel veel liefs en pas goed op jezelf!
mams

Hanneke Visbach

Lieve Eugenie,

Wat ontzettend leuk om je te kunnen volgen!
Hoop dat je geniet en een wereld aan ervaringen opdoet!
Ik verheug me op de volgende berichten!
groetjes,
Hanneke (en Juliëtte)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!