eugenie.reismee.nl

En hoe nu verder..

Lieve mensen,

In korte tijd heel wat kunnen vertellen op dit blog. Gelukkig is de toegang in dit hostel tot internet vrij goed te doen. Ik weet alleen niet hoe dit precies verdergaat in de nabije toekomst. Ik vertrek morgen namelijk met de bus richtingCairns.De buspas is 90 dagen geldigmet als eindbestemming Cairns. Ik ga uitstappen in Newcastle. (zo'n 3 uur rijden hiervandaan. Ik reis met nog twee anderen uit de groep waarmee ik ook hier ben aangekomen.

Vandaag is de warmste dag tot nu toe hier. Met zo'n 26 graden en stralende zon is het leven van een backpacker soms zwaar.

Wink
Het is nu een week geleden dat ik dit avontuur begon, maar het voelt als een maand. Ik mis wel het eten. Over het algemeen koken we samen met de groep (zo'n vijf personen) een maaltijd, want dat is gewoon veel goedkoper. Ik mis de yoghurt eneenlekker stukje bruinbrood. Ook drink ik hier geen koffie, omdat ik vijf dollar voor een cappuccino gewoon afzetterij vindt. Ben benieuwd of het overal zo duur is in Australie. Je moet er wat voor over hebben.

Ik ben nog bezig een met link voor alle foto's alleen heb ik daar nog wat meer tijd voor nodig. Komt er dus nog aan.

G'day Hollanders

Reacties

Reacties

Eline

Ha Eus!

Ik vind het echt ontzettend gaaf om te horen dat je het er zo goed naar je zin hebt! "Ook al is het leven van een backpacker soms zwaar" ;)

Zo te zien en te lezen heb je al aardig wat beleefd, ik ben benieuwd wat je het komende halfjaar allemaal nog meer te wachten staat. Als je weer thuis bent en het 'normale' leven weer zn gangetje heeft moeten we snel wat afspreken. Maar dat duurt natuurlijk nog heel lang!

Dus daarom.. Ik kijk uit naar al je verhalen en foto's meid, en geniet van dit grote avontuur!

Liefss

j.v.r.

Hallo Eugénie,

Leuk mee te mogen genieten van je verhalen.
Ook nog interessant ik leer er nog van, J e hebt al
veel gezien en ondervonden, dat baantje met een
net boven je hoofd lijkt me niks.
Surfen is te proberen al zal dat ook niet eenvoudig
zijn, je zult zeker in het begin veel kopje onder gaan.
Mooie fo'to's o.a. Bleu mountains en de drie sisters
is ook interessant, daar wel van gehoord en iets van
gelezen maar daar blijft het bij. In dat opzicht ben jr
bevoorrecht dit alles te mogen aanschouwen.
Via sms had ik Marleen geseind dat je in Hongkong zat
en sávonds de verlichting zo mooi was waarop ze
reageerde"ik zou haar zo wel navliegen" zoiets is
toch geweldig.
Eugénie begrepen dat het backpacken nu is gestart.
Een goede tijd samen met zeker veel indrukken.
Het eten moest gemakkelijker kunnen, helaas kan ik
geen maaltijd opsturen.

Groetjes
j.v.r.

Matthieu

Lieve Eugénie,

Leuk om te horen dat je nu richting Cairns gaat. Ik ben benieuwd wat je in Newcastle gaat beleven en doen. De foto's doen me erg aan de Canada/VS denken. Weet je nog dat het brood daar ook nergens naar smaakte? Vijf Ausdollar is veel voor een cappuccino. Onze euro noteert nu 1,399 Aus$, omgerekend betaal je dan €3,57. Ik zou zeggen dat het buiten Sydney wel goedkoper wordt, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Een hele goede reis toegewenst naar Newcastle morgen. Ik denk veel aan je.

Liefs van je broer

Pieter

Lieve Eugénie,
Een goede reis naar New Castle toegewenst. Ik ben benieuwd naar je nieuwe ervaringen. Misschien komt er vanaf nu beter brood op tafel en kun je dat wegslikken met een gunstiger geprijsde koffie. En hopelijk onder een heerlijke voorjaarszon. Niet verkeerd hoor, 26 graden.
Hier korten de dagen, kleuren en vallen de bladeren en slaat de kachel steeds vaker aan.
Ik heb genoten van je foto's. Ik benieuwd naar de volgende episode van je reisverhaal. Nogmaals veel plezier en tot gauw.
Liefs,
pap.

Oma.

Lieve Eugenie, Geweldig wat je allemaal al gezien en gedaan heb, ik vind het zo leuk dat ik je nu kan volgen, je schrijft ook leuk net of ik er ook bij ben. Dat je het lekkere brood mist kan ik goed begrijpen. Nu Eugenie geniet van alles en ik kijk weer op mijn cp of er weer nieuwe verhalen van je zijn. Liefs Oma.

Jérôme

Lieve Eus,

Cairns zegt mij zelf helemaal niks, maar ik wil je toch suc6 wensen met de reis!
Verder is het nog steeds een raar idee dat je weg bent.
Wel leuk om op deze manier dingen van je te horen en zien.

Veel plezier en suc6 met de reis.

groetjes
Je broer(tje)

marja

lieve eugenie ik ben blij dat het heel goed met je gaat.
Wat een hoop mooie dingen heb je al gezien om jaloers op te worden.
nou doe voorzichtig meis en geniet van alles.
dikke kus Marja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!