eugenie.reismee.nl

Party town!

Beste lezer,

Ben zojuist teruggekomen van een 5 dollar maaltijd (met gratis Marguerita!) bij Cheeky Monkey's. Byron Bay is echt een soort hippiestadje. Het is piepklein, maar doet aan als volwaardig backpackersstadje. Overal zie je onverzorgde idioten die niets anders dan feesten of drinken. (Liefst allebei

Tongue out

Vandaag de plek voor het eerst van een zonnige kant kunnen bekijken. (letterlijk) Ik heb heerlijk op het strand gelegen. Ben ook wel verbrand helaas. De zon is zo sterk dat je langer bezig bent met smeren dan op je handdoek liggen. Ook de zeestroming is hier ontzettend sterk. Echt niet te vergelijken met een strand in Nederland!
Verder heb ik nog wat rondgekeken in het plaatsje zelf. Heb een nieuwe jas gekocht. Laat de regen dus maar weer komen. Voorlopig lijkt het erop dat hij ergens in m'n tas kan verdwijnen. De komende dagen wordt rond de 24 graden en ik heb zojuist met m'n mates besloten dat te gaan vieren in Surfer's Paradise. Klinkt niet gek toch?!

Morgen ga ik dus New South Wales inruilen voor Queensland! Het is maar anderhalf uur met de bus dat moet wel lukken. Er is in dit plaatsje overigens minstens een plek die een gratis drankje aanbiedt. Dus daar moeten we dan maar lekker van genieten.

Hoop op een baantje in Brisbane of anders Cairns. Zo niet dan maken ik er maar een lekkere vakantie van.

Cool

Veel liefs, (Ja ik ben voorzichtig, ga niet alleen oppad pff.. no worries

Wink

j.v.r.

Hallo Eugénie.

Gezellig je verhalen te lezen. Je hebt heerlijk van de zon kunnen genieten helaas ook al regen meegemaakt.
Dat hoort daar ook bij maar met je nieuwe jas kun
je er tegen. Was het moeilijk om een keus te maken ?
Verstandig dat je ook iets leuks doet zoals je schreef
dat je iets ging vieren en dat zal zeker gelukt zijn.
Succes met het zoeken van een baantje ook hierin
moet je nuchter zijn.

groetjes
j.v.r.

Pieter

Lieve Eugénie,
Naar Surfers Paradise, dat klinkt zeker niet gek. En de temperaturen zullen - naar gelang je noordelijker komt - er ook niet op achteruit gaan. Dan smaakt een gratis drankje extra goed.
Goed insmeren tegen zonnebrand wordt inderdaad sterk aangeraden. Volgens toeristische sites van Surfers Paradise kun je in enkele minuten al verbranden. Maar ja, ik begreep dat je een flinke voordeelflacon in je rugzak meedraagt. Een mooie gelegenheid dus om die eens wat leger (en lichter) te maken. Vooral een hele goede reis gewenst en weer veel plezier.
Liefs,
Pap