eugenie.reismee.nl

The Golden Coast

Beste lezer,

Vandaag heerlijk de dag begonnen met zon! Het hostel waar ik nu verblijf is een soort mannentent. Er staat een bar waar zo ongeveer de hele dag vreemde mannen staan te biljarten i.p.v. de wc's en douches een lekkere schrobbeurt te geven. Zelfs het toetsenbord waar ik nu achter zit te typen voelt nogal plakkerig. Als ik m'n vingers nog kan losmaken zometeen is het een klein wonder.

Undecided

De dag begonnen met een heerlijke duik in het schone (hiep hiep hoera!

Laughing
) zwembad. We hebben ook een paar mooie actiefoto's gemaakt. Binnenkort op dit blog te verwachten dus hou het in de gaten... Daarna ontbeten op de kamer en verder niet zo heel veel gedaan. Chillen dus.
Cool
Het weer hier is ongeveer 28 graden met bewolking en zon! 's Middags ben ik samen met Anouk naar de Valleygirl (een soort H&M) gegaan. We hebben vooral rondgekeken in dit ultieme touristenplaatsje. Overal straatartiesten en touristenstandjes. Ook worden we regelmatig aangesproken voor tickets in de nachtclubs. Helaas is het backpackersvoordeel hier moeilijker te vinden. Dat laten we dus even passeren.

Gisteren hebben door de grootste arcadehal van Australie gelopen. We hadden een super luxe dinnerbij Hungry Jack's. (=Soort Burgerking.) Koken hoef je hier niet aan te denken. De keuken neemt alle eetlust meteen weg. Wel zo makkelijk.

Tongue out

Het zal je misschien verbazen maar Cheers Backpackers komt niet in mijn Reistips.Morgen pakken we de bus naar Brisbane! De teller loopt nu af dus tot de volgende keer.

G'day

Reacties

Reacties

Pieter

Lieve Eugénie
Als er ook zoveel afleiding is in dat Surfers Paradise dan zal de grote schoonmaak niet de eerste prioriteit hebben. Zeker niet in een huis waar je toch voornamelijk je ogen sluit. Als ik je goed begrijp heb je de keus tussen uitgaan of slapen... Dus morgen door naar Brisbane. Ik wens je een hele goede reis en ben benieuwd naar het vervolg van je avonturen.
Liefs,
pap

Matthieu

Lieve Eugénie,

Wat fijn dat je nu mooi weer hebt. Zo te zien op het kaartje zit je al niet ver meer van Brisbane af. Heb je ook nog achter zo'n apparaat gezeten in de arcadehal?

Liefs en een goede reis toegewenst morgen.

janny

Lieve euqenie
zie je nou ik had toch mee moeten gaan Dan had ik me toch nog nuttig kunnen maken daar met een fles bleu wonder!!
Dan was het toetsenbord weer heerlijk schoon geweest en de rest
Je vermaak je kostelijk gelukkig meissie
Wat een prachtige foto,s en eemn heelijke temperatuur PFFFFFFFFF!!Goed blijven smeren hoor
Ik hoop dat je snel een baantje vind meid.
Ik leef met je verhalen mee
Kijk weer vol verwachting uit naar de volgende
HAVE FUN
Enne niet gokken hoor Je verlies altijd Zonde van de centjes!! Liefs Janny

Marijke

Lieve Eugénie,

Wat een verhalen weer; moet ook echt lachen om je schrijfstijl: die stikt van de humor. ja, 't is droge humor en ik zie dan voor me hoe je er bij kijkt. En zijn je vingers losgekomen van het toetsenbord ? Je zult wel enorme weerstand gaan opbouwen met al die viezigheid :-) :-)...... Zalig dat je zulk goed weer hebt.
Op naar Brisbane; hoop wel voor je dat je leuk werk vindt, op een plek waar je wat langer kunt vertoeven.
Lieve nicht, goede reis, take care en heel veel plezier.
Liefs,
Marijke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!