eugenie.reismee.nl

Jobby in Brissy

Beste lezer,

De laatste keer dat ik achter dit blog zat, was ik nog in een onzekere situatie. Het grappigeis dat zodra het blog de lucht in ging hier geen sprake meer van was. Ik heb een telefoontje gekregen dat ik dinsdag kan beginnen met werken!! YEAH SUPAH DUPAH

Laughing
Laughing
Laughing
Laughing
(moet me even uitleven sorry daarvoor. :))

Gevolg is wel dat m'n beste reisvrienden nu zonder mij de Eastcoast verder gaan verkennen. Gisteravond hebben we met z'n drieen nog een laatste keer Uno gespeeld. Ik had heel graag willen winnen (want dat wil maar niet lukken

Yell
Tongue out
) dus hebben we afgesproken dat die dag nog gaat aanbreken. (Dikke kans dat ik ze nog tegenkom in Australie en anders zorgen we daar wel voor, toch?!) En als die dag aanbreekt maak ik ze gewoon keihard in. Gek genoeg vonden ze dat een goed idee.
Tongue out

Anyways, momenteel heb ik nog een zonnig weekend voor de boeg voordat ik aan de slag ga. Morgen is hier een groot Multicultureel Festival, (hmm zou Geert ook komen?) dat de hele dag duurt dus dat lijkt me wel gaaf. Maandag ben ik van plan een koala-reservaat te gaan bezoeken. Genoeg dingen om naar uit te kijken dus.

Even over de titel: Australiers korten alles af, dus leek me wel geinig daar aan mee te doen. Alleen is jobby geen afkorting van job (zie de reacties al voor me), dat vond ik gewoon leuk klinken.

G'day

Reacties

Reacties

Marijke

Lieve Eugénie....
YEAH SUPAH DUPAH..............super dat je aan het werk kunt. Gefeliciteerd met je JOBBBY. Je verhaal is zó vrolijk, dat ik even moet reageren. Leuk begin van het weekend hoor te weten dat je zoveel beleeft en dat je het naar je zin hebt. Foto's heb ik wederom bekeken, je krijgt al echt een fotografisch oog.....het talent heb je van geen vreemde...Je maatjes raak je vast niet echt kwijt, en je kunt elkaar toch contacten ? Ook wel weer spannend dat je iets heel nieuws gaat beginnen en daar ontmoet je ook weer mensen.
Heel veel succes, fijn weekend, geniet van al het moois, kijk weer uit naar je volgende bericht.
Liefs,
Marijke

Pieter

Lieve Eugénie,
Een nieuwe fase in je trip, nu echt integreren in het Australische leven. Wat zal het jou brengen? Ik ben benieuwd en kijk uit naar je verhalen... Geniet eerst nog maar even van je vrije dagen. Veel plezier en tot "blogs".
Liefs,
Pap

j.v.r.

Hallo Eugénie,

Geweldig dat je een baan hebt ,van harte hiermede
mijn felicitatie. Je zit wel in een prachtige natuur en je
foto's zijn ook byzonder mooi en duidelijk.
Dat je je maatjes niet meer hebt, zoals je schreef is jammer maar je zult elkaar heus wel t.z.t. ontmoeten.
Veel succes

groetjes j.v.r.


zult elkaar heus wel t.z.t.ontmoeten.
Veel succes

Oma.

Lieve Eugenie, Wat fijn dat je nu werk gevonden heb, ik geniet van al je schrijven en je prachtige fotos ,je staat er goed op ik zie dat je van alles geniet ,nu het is ook geweldig dat je dit mag doen.Het is hier vandaag erg koud de komende nacht krijgen we nachtvorst .Een fijn weekend met je vrienden geniet van het mooie weer bij jou en ik volg je weer met je werk. Liefs je Oma.

Janny

Lieve Eugenie
van Harte meid met je baan
Dus dat hou in dat ik je nog lang niet terug ziet
Nou meid jij hebt zon en hiero nachtvorst Geniet daar van elk moment dat je mee pakken mag!
Spannend voor je en tevens weer een uitdaging een baan maar jij gaat het weer helemaal maken meissie.
Geniet nog van je mooie zonnige ,vrije weeked en have fun!
Er komen voor jouw weer andere mattie,s
SUCCES MEID
Dikke knuf Janny
Kijk weer uit naar je volgende verhaal

Gijs en Diny

Dag Eugenie,
Wat leuk om je op je Australie-reis te volgen, we genieten van al je verhalen.
Veel succes in je nieuwe baan en ook een beetje sterkte.
Hartelijke groeten uit Doorn.

Matthieu

Lieve Eugénie,

Wat fijn dat je werk hebt gevonden in Brissy, dan heb je ook geld om te besteden aan andere zaken dan alleen voedsel en onderdak.

Liefs en sterkte met je werk,

juliette budelman

lieve eugenie

mijn moeder heeft mij je fotos laten zien op de computer en ik vond het erg mooi hoop dat je het leuk hebt
lieve groetjes juliette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!