eugenie.reismee.nl

My story of Brisbane (3)

Beste lezer,

Vanuit Brisbane weer een verhaaltje van moi. Er is de afgelopen tijd niet zo heel veel noemenswaardigsgebeurt. Het begint er zowaar op te lijken dat er routine komt in dit onevenwichtigebackpackersbestaan.

Tongue out
Cool
Zelfs het weer is stabiel: zonnig, warm enchill. (Is dat een weertype?
Tongue out
)

Ik heb inmiddels een paar dagen gewerkt voor een reisorganisatie genaamd Peterpans. Je gaat een paar uurtjes per dag de straat op en spreekt backpackers aan of ze interesse hebben in gratis internet (een halfuur) of reisadvies van 'Peter.' Het is leuk werk,want je komt mensenzoalsjezelf tegen.Het enige is dat ik niet uitbetaald wordt in geld maar in reisvouchers. Ik kan dus nu voor minder geld een trip boeken, wat ook erg handig is.

Afgelopen weekend heb ik hier Halloween gevierd met coole backpackers uit m'n hostel. Nee, er is van mijn kant geen kostuum aan te pas gekomen. Ik ben heel orgineel als mezelf verkleed gegaan. Nou ze schrokken zich allemaal rot hoor!

Tongue out
We hebben met z'n allenwat gedronken, kaartspelletjes gedaan en kostuums beoordeeld.

Ben momenteel bezig m'n reis verder te plannen. Ik hoop volgend weekend Brisbane achter te laten voor Noosa, maar dat is nu nog even toekomstmuziek. En er zijn nog een paar spannende (om nog maar even in de 'Halloween-sfeer' te blijven

Wink
) dingen gaande, maar dat komt de volgende keer.

To be continued... (haha een echte cliffhanger.. waar moet het heen met dit blog

Tongue out
)

Reacties

Reacties

Pieter

Lieve Eugénie,
Wel gedurfd om verkleed als jezelf de Halloween nacht in te gaan.... Enfin, Brisbane heeft kunnen ontdekken dat er ook hele lieve spookjes zijn.
Ik kan me voorstellen dat je zo langzamerhand zin krijgt om het weer eens verderop te gaan zoeken. Al was het misschien niet verkeerd om even een fase van rust voor jezelf in te bouwen.
Ik ben heel benieuwd naar het verloop van de volgende etappe en de verrassingen die op je pad zullen komen. Intussen wens ik je nog een paar nuttige en gezellige dagen toe in Brisbane.
Liefs,
Pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!