eugenie.reismee.nl

Big Brother is watching you.

Beste lezer,

Weer even een berichtje van ons. Huh?!

Surprised
Wie is ons?! Tja ik heb veel verschillende persoonlijkheden en die willen allemaal een keertje aan het woord als ik dit blog schrijf.
Tongue out

Dit idee is zo'n twee weken geboren en gisteren werkelijkheid geworden. Matthieu (my big brother) is hier met mij in Australie!!!

Laughing
Surprised
We gaan de komende zes weken samen de rest van de Eastcoast doen. Wieweet waar we nog allemaal gaan uitkomen..

Gisteravond heb ik Matthieu van Brisbane Airport opgehaald. Het was raar maar tegelijkertijd ook heel vertrouwd om hem weer te zien. Momenteel zit hij nog lekker naast me te geeuwen van de jetlag. Maar dat is ook niet zo gek als je 24 uur geen oog dicht gedaan hebt. We zijn het er nu allebei over eens datAustralie een POKKE END is.

Tongue out
(Weet niet of dat goed GeNederlandst is maarja.)

Zondag verruilen we Brisbane voor Noosa. Via dit blog houden Mat en ikjullie (natuurlijk) op de hoogte.

Veel liefs vanuit Bris,

Cheers

Reacties

Reacties

Pieter

Lieve Eugenie en Matthieu,
Matthieu zal inmiddels kunnen beamen dat de reis naar "Down Under" een mijl op zeven is. Aan de andere kant, op een reisje naar de maan na kan je ook bijna niet veel verder. Fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen. En wat zal het een bijzonder moment geweest zijn dat jullie, zover van huis en haard, ineens tegenover elkaar stonden...
Geniet maar lekker van de reis. Volgens mij heeft het noord-oosten van Australië heel veel moois te bieden, naast tropische zon (en regenbuien). We leven graag mee langs deze weg.
Liefs, pap

Wil

Hoi Eugenie en Matthieu,

Wat is dit leuk voor jullie!!! Heel veel reisplezier de komende weken! hartelijke groet, Wil

Marijke

Lieverds,

Wat een nieuws, dat jij, Matthieu ook in het verre Australie zit; wat heerlijk voor jullie beiden om elkaar te zien en de komende tijd samen te kunnen optrekken. Kijk uit naar jullie verhalen, geniet ervan,
liefs, mede namens Aat,
Marijke

j.v.r.

Hallo Eugénie en Matthieu,
Jullie plan gelezen en dat Matthieu goed aangekomen
is. Dinsdagavond was hij nog even hier en nu een
x aantal km. verwijderd. Dat jullie daar elkaar mochten
ontmoeten zal een dierbaar moment geweest zijn.
Gezellig samen op verkenning uit, heel spannend.
Veel groetjes,
j.v.r.

Oma.

Lieve Eugenie en Matthieu, ik dacht vanmorgen even kijken of er weer een mailtje van Eugenie is , en lees ik dat Matthieu bij je is , wat leuk ,ikwist er niets van en dacht nog ,morgen zie ik Matthieu weer ik hoop dat hij dan wat meer tijd heeft als hij Jerome komt op halen om even te kletsen.Nu de eerste weken gaan jullie fijn van alles genieten. en samen heel veel zien. Ik kijk uit naar jullie mailtjes. Liefs xxx Oma.

Milou

Heel veel plezier de komende weken samen in Australie! groetjes

Pieter (ex-reisgenoot;))

Wat een verandering opeens:) Voor de rest alles okee?
Xx Pieter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!