eugenie.reismee.nl

Noosa

Beste lezer,

Even een berichtje vanuit Noosa! Jawel ik heb Brisbane eindelijk los kunnen laten. :P Samen met Matthieu de bus ingestapt en in een waar vakantieoord terechtgekomen. Gosh I love Australia! :D

De dag ziet er hier ongeveer als volgt uit: langzaam ontbijten, langzaam naar het strand lopen, langzaam rondkijken, langzaam zonnen en langzaam boodschappen doen. Iets van regelmaat gezien?

Tongue out
Je raad het al: het voelt hierecht als vakantie.
Cool

Noosa is een klein plaatsje ongeveer 2 uurten noorden van Brisbane. Noosa ligt in een fantastische omgeving. Het heeft prachtige natuurparken en stranden. Hoewel Matthieu en ik hier nu 2 dagen zitten en morgen (helaas) verdergaan naar Rainbow Beach.Op donderdag vertrekt namelijk onze boot naar Fraser Island! We zullen op het eiland twee nachten kamperen! Hopelijk heeft het weer veel zon voor ons in petto. We kijken er allebei erg naar uit!

Volgende keer een uitgebreid verhaalvan hoe het geweest is. Voor nu weer tot blogs.

Cheers

Pieter

Lieve Eugénie,
Klinkt geweldig allemaal. Wat heerlijk om in zo'n fraaie en totaal andere omgeving te zijn. Volgens mij komen jullie zo langzamerhand in het fraaiste deel van oostelijk Australië. Een ander klimaat, andere natuur en atmosfeer en een andere manier van leven en bewegen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen op Fraser Island, met zijn tropische regenwouden en eindeloze zandstranden. Geniet er maar van!
Liefs, pap

Mams

Lieve Eugénie en Matthieu,
Wat heerlijk om zo ontspannen de dagen te beleven! Hebben jullie nog een bezoek gebracht aan het National Park in Noosa? Lijkt me zo'n bijzondere omgeving, niets dat nog op Nederland lijkt. En dan maar weer op weg naar het volgende strand. Doet die z'n naam eer aan?
Veel plezier samen!
Liefs Mams

j.v.r.

Dag Eugénie en Matthieu,

Toch wil ik even reageren op jullie verhaal.
Geweldig dat jullie daar genieten en met zo'n tempo.
Dat klimaat missen wij hier wel een goede vaart
toegewenst. Daar zal het anders zijn in dat gebied
maar voegt toe aan jullie belevenissen.

lieve groetjes,
j.v.r.

Eline

Haaa Eugeniet! (En natuurlijk ook Matthieu;))

Wat leuk om te lezen dat je er niet meer helemaal alleen voor staat, dat geeft mij toch wel een iets veiliger gevoel hoor. Haha.

Ik moet wel zeggen dat jullie en heerlijk leventje hebben daar, gewoon vakantie! Gaat het aan-de-slag tijdperk ook nog aanbreken?

Eus, donderdag zijn AC en ik op het Ichthus geweest, maar dat is echt onze school niet meer. Er is veel veranderd, het enige wat hetzelfde is gebleven zijn de leerlingen & docenten!

Geniet nog even van je reis, en doe voorzichtig!

X.

Thamar

Ohh Noosa was mijn favoriete plekje om te gaan surfen, heerlijke longboard golven. Ben je daar gaan surfen?

Marijke

Lieve Eugénie en Matthieu,
Wat hebben jullie het heerlijk.....en wat een llaannggzzaamm leven...........Fraser Island moet ook geweldig zijn; ja, heb een collega die 1,5 jaar in Australië gewoond heeft en net als jullie de Oostkust heeft afgereisd. Als die begint te praten houdt ze niet meer op :-) ....
Ben benieuwd naar jullie belevenissen, tot gauw maar weer,
liefs, Marijke