eugenie.reismee.nl

Town of 1770 and Agnes Water

Beste lezer,

Nog even een blog vanuit een Tweelingplaats: Agnes Water en 1770. Hier is Queensland officieel geboren in (hoe raad je het toch?:P) 1770. We hebben hier drie dagen doorgebracht na ons wilde Fraser avontuur, hoewel geen van ons zich kon voorstellen dat het nog 'wilder' kon.

Tongue out

We kwamen in het donker in dit gehuchtje aan en zijn de volgende dag meegeweest met de Scooteroo. Het waren allemaal kleine scootertjes waarvan sommigen tachtig km/h gingen. Ik had een snelle bike dus ik reed ook steeds voorop. Die van Theu was iets langzamer, maar hij was ook erg snel moet ik zeggen.

Wink
We kregen eerst een stoer leer jack (met vlammen)en een helm op. De eerste meters waren toch wel spannend, maar uiteindelijk stelde het niet zoveel meer voor. We hebben in drie uur zo'n 63 kilometer door de omgeving afgelegd! We vonden het allebei erg leuk. De foto's zijn ook erg grappig.

De volgende dag hebben we in de ochtend een surfles gehad. Voor maar 17 dollar hebben we drie uur gesurfd. Het is ons allebei een paar keer gelukt op het surfboard te gaan staan. Matthieu was erg goed, Hij vond het dan ook hartstikke leuk. voor mij was het al de tweede keer dus ging het wel aardig. Het is nog steeds een paar seconden erop en dan er weer af. In ieder geval hebben we het erg leuk gehad. Het water was maarliefs 26 graden dus het was allemaal absoluut geen straf!

Cool

Vanavond nemen we de nachtbus naar Airlie Beach, van waaruit we vrijdag de Whitsundays hopen te aanschouwen. Cheers vanuit 'The Birthplace of Queensland.'

P.s Sterkte daar met de kou in Nederland

Reacties

Reacties

Marijke

Lieve Matthieu en Eugénie,

Wat beleven jullie ongelooflijk veel; heb genoten van de Fraser Island verhalen, geweldig. En dan nu die stoere foto's. Het lijken mij motoren eerlijk gezegd ipv scooters. Nog even, en jullie zijn het surfen meester. LIjkt me zo moeilijk om op die plank te blijven staan, echt knap dat het jullie lukt. Het is wel 'afzien hè ?' die temperatuur van 26 graden, heb het zooo met jullie te doen :-) :-) .... Hier is het vandaag 5 graden....
Fijne reis verder, kijk weer uit naar jullie volgende bericht ! Liefs, Marijke

Pap

Lieve "Hell's Angels",
Nu jullie onderweg gaan naar Airlie Beach kunnen de tweelingdorpen Agnes Water en Town of 1770 opgelucht ademhalen en terugkeren naar de rust, die er heerste voordat Thomas Cook er voet aan wal zette. Het stof, veroorzaakt door jullie, vlammende coureurs op jullie grommende motoren, zal nu wel weer zijn neergedaald. De wilde kangoeroes hoeven niet meer te "jumpen" voor hun leven.
Bovendien zag ik dat jullie, op jullie surfplanken, in de voetsporen zijn getreden van Thomas Cook. En zo de kust onveilig maakten door meermalen zijn landing op Australië na te bootsen.
Mooie verhalen en foto's... En nu op naar het tropische Airlie Beach. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen daar.... Goede reis en "good luck"!
Pap

Mams

Lieve Eugénie en Matthieu,
Aan de foto's en je verhaal kan ik wel zien dat jullie je prima vermaken en het erg goed naar 't zin hebben.
Mooie verhalen, leuke actie foto's van het surfen en scooteren. Ik geniet mee van alles wat jullie doen!
Heel veel liefs en een goede busreis toegewenst.
Mams

j.v.r.

Hallo Eugénie en Matthieu,

Wat een plezier hebben jullie daar. Scooteroo zowel
als het surfen moet je durven. Als ik dat stuur zo
bekeek dacht ik dat is opzich al een hele toer om
dat in bedwang te houden. De foto's tonen aan
dat jullie stoer bezig geweest zijn maar genoten.
Met ht bekijken van o.a. de surf foto dacht ik dat
water lijkt me wel met die temperatuur.
Genoten van jullie verhaal en mooie foto's.
Vandaag ben ik een dagje naar mijn zus in Ede
geweest bij thuiskomst was ik benieuwd of er een
mail zou zijn en dat was zo.
Jullie begrijpen ondanks de x aantal km.s verwijderd
jullie niet vergeten ben.
Op naar het volgende misschien ávontuur'

Lieve groet,

j.v.r.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!